Saturday, February 25, 2012

有得玩就

今日個 plan係去踢波之後去 Lucas 生日會同去 Carmen 婚宴! 點知一早 Henry 已經有email黎話SF間屋已經租咗出去所以要快D去整好D 防火防一氧化炭既 alarm! 所以一踼完波就去咗買野整屋! 所以遲咗去生日會! Bb 同佢兩個 best Frds 未玩夠就要走! 出門口時弟弟問Bb去唔去佢屋企玩?點知佢一口答應我話我地要去飲喎?佢話我㖔去喇你自己去! 我以為佢講下笑?點知人地一開車門佢就上咗人地架車同我講 see u later! 點解而家D3歲小朋友會跟人走B架? 都㖔知好嬲定好笑! 好彩人地阿媽又唔怕睇多個由得佢! 我去到仲要幫BB洗埋白白真係太好

No comments: