Wednesday, February 29, 2012

Tuesday musical class & pizza night!

今日BB第一日同佢D同學仔一齊去上music class, 去之前放學之後我地同佢地約好咗一齊去食lunch, 由於我之前約咗JP 去食早餐同俾架三輪車佢! 所以我要諗定要定乜俾大少做 lunch??? 好彩諗起之前睇過 apple daily 講D cute bento box 所以我又去學下做! 但係大少係冇乜點食浄係食咗D chicken nugget! 之後去 music class 佢又話好好玩, 佢D朋友仔既媽媽全部都話好? 所以我決定俾佢上啦!
個個星期二屋企下面果間 pizza my heart 4-8 pm 都有得俾小朋友自己用pizza 同有個人玩D馬戲野俾小朋友睇! 所以我見到佢個煩 dada 早返就叫佢同BB一齊落去, 我想睇下BB會唔會記得上次俾果個馬戲人激親呢? 落到去佢有佢同dada玩好似冇見到人咁? 之後食完小小 pizza 就同 dada 出咗去睇人掟波睇咗一陣佢 dada 就叫我走, 我以為佢唔記得咗?點知我一出去大少就發脾氣叫我一定要去同人講?我問佢講乜? 佢就不停嬲起個樣我終於問佢係咪想出去玩? 佢話係! 原來佢記得架!!! 終於我要同佢一齊去問人地可唔可以俾佢玩? 終於人地俾咗個似yoyo 既野俾佢玩! 因為難玩所以儍B玩咗一陣就話可以走喇! 跟住行返屋企果時問佢煩 dada 係唔係唔洗食晩飯? 佢話係架不過我估BB要?! 之後9點幾我問BB要唔要食野佢又真係話要喎? 食麵麵 please! 之後佢煩 dada 又話要食喎? 乜佢唔係話唔洗食架咩? 終於一家人分咗兩個黑蒜丁丁 hahaha

No comments: